Mitt Konto

Att öppna ett konto, välja en valuta och begränsningar, inklusive ålder, nationalitet och dubbla konton.

Varför behöver jag verifiera mitt konto?

För att möta licens- och juridiska krav måste du verfiera ditt konto. Vi håller denna information konfidentiell.

Kan jag ändra mitt lösenord?

Du kan ändra ditt lösenord när som helst. Logga in på Storspelare.se, gå till ‘Mitt Konto’ och klicka på 'Ändra information'.

Glömt lösenord?

Ingen fara, klicka på 'Glömt?' vid logga in rutan. Skriv in ditt användarnamn eller e-postadress så skickar vi instruktioner till din mail om hur du återställer ditt lösenord. Om din e-postadress inte längre är giltig, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Kan jag ändra mitt användarnamn?

Nej tyvärr, ditt användarnamn kan inte ändras. Du kan dock även logga in med din e-postadress. Om e-postadressen du registrerade dig med inte längre är giltig, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Hur öppnar jag ett konto?

Gå till sidan för Registrering för att öppna ett konto. Detta tar endast någon minut. Du behöver ange personlig information, välja en säkerhetsfråga samt välja ditt språk. Vänligen se till att alla uppgifter du angett är korrekta och kom ihåg att det endast är tillåtet att inneha ett konto. I vissa fall kan vi behöva identifikationsdokument när du öppnar ett konto. Om detta behövs kommer du att bli informerad. Om du tror att ditt konto har blivit blockerat vänligen kontakta oss så att vi kan hjälpa dig att få tillgång till ditt konto.

Varför är mitt konto blockat?

Det finns olika skäl till varför ditt konto kan vara blockerat. Misslyckade inloggningsförsök, att du använt vår självavstängnings-service eller att vi behöver dokument från dig. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa möjliga sätt, vänligen kontakta vår vänliga kundtjänst.

Jag använder rätt användarnamn och lösenord. Varför kan jag fortfarande inte logga in?

Kontrollera att du har aktiverat cookies. Om du använder Chrome som webbläsare, gör följande:

  • Klicka på Chrome-menyikonen Chrome menu.
  • Välj Inställningar.
  • Klicka på Visa avancerade inställningar längst ned på sidan.
  • Klicka på Innehållsinställningar under Sekretess.
  • Markera Tillåt att lokala data sparas (rekommenderas).
  • Klicka på Klart.

Är mina uppgifter säkra hos Storspelare.se?

Efter att du loggat in krypteras all information som sänds till och från vår webbplats med 128-bits Secure Socket Layer (SSL) teknologi. Det SSL-certifikat som används utfärdas och granskas av Trustwave.

Din kreditkortsinformation krypteras och sänds endast en gång via internet till Storspelare. Därefter sparas informationen krypterad i vårt skyddade system. Storspelare har åtagit sig att skydda sina kunders konfidentiella information och som en del av detta är Storspelare certifierat enligt betalkortbranschens datasäkerhetsstandard.

Säkerheten hos Storspelares system och program testas flera gånger per år av utomstående säkerhetsexperter. Dessutom har Storspelare ett intrångsdetektionssystem som dygnet runt, alla veckans dagar, bevakar all nätverkstrafik för att upptäcka tecken på attacker eller intrång.

Varför behöver jag styrka källan för de medel jag finansierar mitt spelande med?

För att bekämpa brottslighet på nätet hjälper det att ha lite mer information beträffande källan för de medel du finansierar ditt spelande med. Vi kan komma att be dig fylla i ett kort frågeformulär på din verifikationssida och du kan också ombes förse oss med ett styrkande dokument, vid ett senare tillfälle. Om vi ber dig styrka denna källa så är det inte för att du utpekas eller är misstänkt för något, detta är helt och hållet en automatisk process.

Tillsammans med alla licensierade speloperatörer måste vi följa en process bestämd av det senaste Europeiska penningtvättsdirektivet. Om vi inte mottar den efterfrågade informationen från dig, måste vi dessvärre begränsa åtkomsten till vissa delar av vår webbplats. Du kommer dock alltid kunna logga in och tillhandahålla den information vi behöver, så vi återigen kan ge dig tillgång till alla delar av vår sida och därmed en fullständig spelupplevelse.

Insättning och Uttag

Insättningar och uttag, Saldo, Vinster samt Insättningsgränser.

Hur lång tid tar det innan pengarna är inne på mitt konto när jag gjort ett uttag?

Detta beror på din valda uttagningsmetod. Vänligen se nedan för olika uttagsmetoder:

Kreditkort: 3-10 dagar.

Bank Transfer: 3-10 dagar.
Skrill: Upp till 48 timmar, minimumbelopp är 100 kronor och maxbelopp är 10.000 kronor.
NETeller: Inom 48 timmar, minimumbelopp är 100 kronor och maxbelopp är 10.000 kronor.

Kan jag ändra min insättningsgräns när som helst?

När du vill minska din insättningsgräns träder detta i kraft omedelbart. Om ändringarna inte träder i kraft omedelbart har du ökat din insättningsgräns. Om du vill öka din insättningsgräns träder detta i kraft efter 72 timmar. Detta för att du ska få lite betänketid ifall du skulle ångra dig.

Kan jag ta bort min insättningsgräns?

Det går ej att ta bort en insättningsgräns däremot kan du ändra summan på din gräns. Ökar du summan tar det 72 timmar innan det träder i kraft.

Kan jag gör ett uttag med Mastercard?

Ja, du kan göra uttag till ditt Mastercard - men var vänlig och notera att inte alla Bin-koder för Mastercard är godkända. Om ditt kort inte dyker upp i kortlistan för möjliga uttagsmetoder betyder det att din bank inte godkänner ditt korts bin-kod för uttag. Det här är något vi tyvärr inte kan påverka och i detta fall måste du välja en annan uttagsmetod.

Kan jag avbryta mitt uttag?

Om du önskar att avbryta ditt uttag går detta bra så länge det inte blivit behandlat. Välj ‘Mina uttag’ från din kontohistorik eller använd insättningssidan.

Jag skrev in fel kontouppgifter vid uttag. Vad händer nu?

Vänligen kontakta oss via telefon eller vår live chat så fort som möjligt med korrekta uppgifter. Vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig. Vänligen notera att vi inte kan hållas ansvariga för utbetalningar som gjorts till ett felaktigt kontonummer som du angett.

Kan jag göra en insättning med någon annans kontokort?

Nej, du kan endast göra insättningar med kontokort som står i ditt eget namn.

Kan jag göra ett uttag till någon annans konto?

Nej tyvärr. Av säkerhetsskäl tillåter vi endast uttag till ditt personliga konto. Om informationen på ditt konto inte matchar den information vi har, kommer ditt uttag avbrytas. Om ditt uttag skulle försvinna kommer vi göra allt för att hjälpa dig att få tillbaka ditt uttag. Vi kan dock inte hållas ansvariga för uttag som efterfrågats till fel kontonummer. Vänligen dubbelkolla alltid den information du angett innan du gör ett uttag.

Kan jag göra en insättning till min kompis Storspelare.se kontot?

Nej tyvärr, du kan endast sätta in pengar på ditt eget konto. Informationen på kontot måste matcha betalningsleverantörens information.

Tar ni en avgift för insättningar?

Om vi tar en avgift för din valda insättningsmetod kommer det att stå på 'Insättningssidan’. Även om vi inte tar en avgift för insättning kan det hända att din bank gör det. Kontakta din bank för eventuella avgifter.

Bonuserbjudanden

Välkomstbonus

Varför har jag inte fått min välkomstbonus?

När du registrerar dig hos Storspelare.se är de flesta spelare berättigade till en välkomstbonus. För att få tillgång till din bonus måste du acceptera denna när du registrerar dig. Om du inte fått din välkomstbonus kan detta bero på att du inte accepterat den. Om du fortfarande tror att du kvalificerar för en välkomstbonus, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Casino

Internetuppkoppling och Live Casino information.

Vad händer om min internetuppkoppling försvinner när jag spelar?

Ingen fara - all data sparas och dina pengar försvinner inte.

Om du spelar ett spel där du har ett val att göra (exempel: ta ett till kort, stanna eller dela på korten i blackjack) kommer spelet öpnnas igen så fort du fått tillbaka ditt internet och du kommer då kunna göra ett val.

Om du inte behöver göra något val (exempel; om du redan spinnat på roulettehjulet eller i en slot) kommer spelet forsätta i bakgrunden. Din satsning kommer att dras av och vinster krediteras automatiskt till ditt konto.

När får jag mina vinster?

I det flesta fall kommer dina vinster synas i ditt saldo på en gång.

Kan jag kontakta dealern direkt i Live Casinot?

Ja, det kan du, både i Casino Royale och Grande. I Casino Grande kan du kontakta dealern genom att skriva "pitboss" i chatfönstret. Om pitbossen pratar med andra spelare i det ögonblicket kan du behöva upprepa din begäran, men någon kommer att tala till dig snart.